Problemy z dyskiem

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 17:43:37 MET DST

Witam.
Więc mam taki problem że coś dziwnego dzieje sie z moim dyskiem ( nie w
plerach oczywiście) A mianowicie nie pracuje równomiernie cały czas. Po
kilku godzinach siedzenia przy kompie zaczyna przerywać. Uwidacznia sie to
tym ze co 5 sek zatrzymuje sie wszystko - mysz, mp3 i po 2 sek dalej działa
i tak na przemian - dopuki nie zrobię mu reebota. Nie wiem o co w tym chodzi
czy to wada dysku i podlega reklamacji czy to wina jakiegoś oprogramowania
czy nagrzania, Dysk Seagate 40 Gb 5400 siedzi w kieszeni. Poradżcie mi. Z
góry dzięki.
Pozdrawiam Demps