gniazdo pamieci w laptopie- i zaiwesznie sie

Autor: MAGISTER (wystrych22_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 00:29:33 MET DST

witam serdecznie.
mam nadzieje ze ktos mi pomoze- mysle ze sie odwdziecze.
problem polega na tym iz.
mam laptopa dell cd wszystko OK, z wyjatkiem nieoczekiwanych zawieszen sie-
polegaja one na zastygnieciu ekrany- myszki i wszystkiego- nie dziala tez
miekki reset- pomaga wyjecie baterii lub bardzo dlugie przytrzymanie
wylacznika.
Zaobserwowalem ze dzieje sie to jak nim ruszam, przenosze i skrecam-
doszedlem ze jest to problem gniazda pamieci- tzn. po wlozeniu pod klapke
przykrywajaca gniazda pamieci dosc duzego papierka w rogu- podtrzymuje jeden
z rogow gniazda problem zniknal.
pytanie- z jakiego typu naprawa w serwisie ( jakims niekoniecznie
autoryzowanym) moze sie wiazac taki problem?
czy bedzie tu chodzilo o jakies przeczyszczenie, stykow,m podokrecanie czy
rozkrecenie kompa i jakies lutowanie- przelutowywanie gniazd czy kabelkow na
pamiec z plyty glownej?
prosze o odp.
ew. jaki serwis mozecie polecic w krakowie?
pozdrawiam marcin