Re: DFI AK 74-EC

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 00:17:57 MET DST

Użytkownik "Jerzy Wawrzyniak" <Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:3db08344_at_news.vogel.pl...

> Użytkownik "Lechu" <lechn_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Z Athlonami do 1200 na FSB 100 MHz, z Duronami do 950. Gdyby procesory
> szybsze były na tym samym rdzeniu, to by działało, a ponieważ zmieniono
> rdzeń (i w związku z tym napięcie zasilania procesora zrobiła nam się
> niewiadoma. Osobiście tabelkę ze strony DFI (a zaglądałem tam dzisiaj
> ostatnio) tak jak napisałem w pierwszym zdaniu. Myślę, że test praktyczny
> będzie najlepszy i da jednoznaczną odpowiedź. A może warto zajrzeć do
BIOSa
> jakie są możliwości regulacji napięcia?
> Też mnie odpowiedź nurtuje, bo wymieniać Durona 800 na 950 jest mało
> sensowne, ale na 1300 byłby sens. O Athlonie 1200 jakiś czas temu
myślałem,
> ale z szyną 100 MHz były już nie do zdobycia (mam na myśli fabrycznie
nowe).

> --
> Jerzy Wawrzyniak
> Jerzy Wawrzyniak_at_klub.chip.pl

Przed chwilą zajrzałem do BIOSa. Domyślne ustawienia dla DFI AK-74-EC to
Vcore = 1,60 V; FSB/PCI= 100/33 MHz. Możliwości regulacji Vcore = 1,50÷1,85
V, FSB/PCI do 130/32 MHz.
Jaki te ustawienia mają wpływ na pozostałe napięcia nie wiem. Zastanawiam
się, czy nie warto z komputerem pojechać do serwisu.