Re: GF 2 MX 400 + zwisy

Autor: Pjotr (pjotr_at_NOSMAP.go2.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 18:55:53 MET DST

> Najnowsze ALi AGP to zdaje sie 1.90(?) ale to nie jest "to " _pokombinuj
ze
> starszymi sterami do AGP
> (znajnomy pozostawal przy serii 1,7 bo wtedy wiekszosc rzeczy chodzlo mu w
> miare stabilnie (PCCHIPS M726)

kombinowalem z 1.82, 1.80 i 1.20 - nic z tego :-(

> Stery do grafy_no 21.83 powinny byc bezproblemowe _
> ale sprawdz czy to samo dzieje sie na np seri 16,xx czy 12.xx _mi MX 200
na
> jakiejs starej plycie najlepiej chodzila na ....
> serii 6.50 ;) _ale oczywiscie to nie rozwiazuje problemu

to samo jest na 12.41 - totalny zwis

> Wada moze byc sprawa pradowego obciazenia AGP .(a jak inne karty sie
> zachwuja?)

wszystko chodzi OK, z wyjatkiem wlasnie tej grafy. Do tej pory mialem ATI 8
MB i wszystko chodzilo bez zajakniecia. Ale przyszla pora na zmiany, wiec
kupilem GF. Najpierw wstawilem u siebie kumpla GF 2 MX 400 64 MB DDR i tez
sie wszystko zawieszalo, chociaz duzo rzadziej (np. w GTA3 moglem wykonac 2
misje, po czym nastepowal zwis).

> Przetestuj to na "nowym Windowsie" (WIN + stery )

wszystkie testy zrobilem na "nowym" systemie

> A jak z przerwaniami ? Nie dzieli ich grafa z czyms ?(wywal jednego COMa ,
> LPT i ACPI oraz inne rzeczy z PCI czy ISA)

powyjmowalem wszystkie inne karty - nie dalo to rezulatu

> Wylacz w BIOSIE AGP x2 (jesli takowe jest _bo nawet nie pamietam czy ALi
> AGP x2 czy x1?)

W biosie nie widzialem nigdzie opcji AGP x2, WCPUID pokazuje, ze teraz
chodzi na AGP2, czy mozna to jakos wylaczyc z poziomu windowz?

> Temperatura grafiki tez w normie ? sprawdz polaczenie "radiator<->uklad"

Polaczenie jest dobre - radiator scisle przylega do ukladu. Karta kumpla
strasznie sie u mnie grzala (miala tylko radiator), moja nie grzeje sie tak
bardzo, chociaz uklad grafy jest goracy (na standardowym radiatorze i
wiatraczku).
Chyba nie jest to sprawa temp., wstawilem duzy radiator (od k6-2 350 MHz) z
wentylem, procek grafy byl cieply, a z radiatora lecialo zimne powietrze.
Czy karta moze byc walnieta, czy wszystkie GF sprawiaja takie problemy
(porownywalne do skonfigurowania plyt glownych ECS)?
Pozdrawiam
Pjotr