Re: GF 2 MX 400 + zwisy

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 16:12:01 MET DST

Użytkownik "Pjotr" <pjotr_at_NOSMAP.go2.pl> napisał :
> Witam,
> mam maly problem z GF 2 MX 400 32 MB SDRAM producenta Procomp, plyta
glowna
> na chipsecie Ali. Podczas gier i testowania w 3DMarku nastepuje totalny
> zwis, wymagajacy twardego resetu. Probowalem przeinstalowac sterowniki,
> DirectX, sterowniki AGP i Bus mastera, nic nie pomaga. Podczas testow
dxdiag
> wszsytko jest ok, tylko podczas gier po minucie grania nastepuje
> totalny zwis. Probowalem na sterownikach 21.83 i 23.11,
> Pjotr
_________________________

Najnowsze ALi AGP to zdaje sie 1.90(?) ale to nie jest "to " _pokombinuj ze
starszymi sterami do AGP
(znajnomy pozostawal przy serii 1,7 bo wtedy wiekszosc rzeczy chodzlo mu w
miare stabilnie (PCCHIPS M726)

Stery do grafy_no 21.83 powinny byc bezproblemowe _
ale sprawdz czy to samo dzieje sie na np seri 16,xx czy 12.xx _mi MX 200 na
jakiejs starej plycie najlepiej chodzila na ....
serii 6.50 ;) _ale oczywiscie to nie rozwiazuje problemu

Wada moze byc sprawa pradowego obciazenia AGP .(a jak inne karty sie
zachwuja?)

Przetestuj to na "nowym Windowsie" (WIN + stery )

A jak z przerwaniami ? Nie dzieli ich grafa z czyms ?(wywal jednego COMa ,
LPT i ACPI oraz inne rzeczy z PCI czy ISA)
Wylacz w BIOSIE AGP x2 (jesli takowe jest _bo nawet nie pamietam czy ALi to
AGP x2 czy x1?)
Temperatura grafiki tez w normie ? sprawdz polaczenie "radiator<->uklad"
Pozdrawiam

Blesso