Re: Moc zasilacza

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 18:41:01 MET DST

"j23" <wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl> wystukał
(news:aop153$gkr$1_at_news.tpi.pl):

> Wybacz, ale nie wierze. I pozwol, ze zacytuje Twoj wczsniejszy
> post "weglug moich szacunkow...". Wiec zdecyduje sie albo sa to
> twoje szacunki albo dane z badanej grupy.
Uff, firma dziala od 1997 roku. Trzyletnie przezycie zasilacza moge
oceniac tylko na sprzedanych przed 1999 rokiem, reszta danych jest
szacunkowa (zawsze moze jeszcze jakis zasilacz pasc).

> Oprocz tego, ze madrzy sie i probuje obrazac, to on raczej nic nie
> wyjasnia. Poczytaj sobie inne jego posty. Gosc uznaje jedna zasade
> jak ktos mi nie przynaje racji to mu dowalic.
Nie, nie - zauwaz, ze sa _co_najmniej_ 4 osoby podpisujace sie
"Krzysiek", na stronie merytorycznej TEGO Krzyska mozesz polegac.
Pozdrawiam
Egghead

--
Jacek Filarski aka egghead_at_wp.pl