Re: MINT ATI RADEON 9000 pro

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 15:22:34 MET DST

Użytkownik "Rafał 'R4v' Błachnio"...
[...]
> Aha, jedna karta do d*** (zwlaszcz, ze to nie MiNt je produkuje) i
juz
> cala firma do bani? Jak dla mnie Abit to kicha totalna. Mozemy tak
> dyskutowac w nieskonczonosc.

A MINT cokolwiek produkuje ?
Ale nie o to chodzi, chwalisz MINTa, Twoja sprawa, ja Abita też nie
lubię. Chodzi o to, że Kaszpir kiedyś rozpętał wątek nt. MINT/HIS,
który rozróśł się chyba grubo ponad sto postów, gdzie wszyscy wywlali
kubły śmieci na MINTa. A teraz inicjator tego wątku zachwala te
wyroby, co wydaje mi się dosyć zabawne, ale bez przesady - nie konam
ze śmiechu.... I nie zamierzam z Tobą dsykutować w nieskończoność, bo
bym się zanudził na śmierć...

> Bo ja wiem? Skad te wnioski?
Z Twojego postu, oczywiście, no bo skąd...?

> Jakbym wstawil smajleja to by ci ulzylo?
Nie uznałbym, że czujesz się święcie obrażony domniemanym
napiętnowaniem Twojej ukochanej firmy....

> Traktuj sobie tamtego posta jak chcesz. Intencje byly inne.
nawzajem...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl