Re: MINT ATI RADEON 9000 pro

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 16:38:02 MET DST

> kubły śmieci na MINTa. A teraz inicjator tego wątku zachwala te
> wyroby, co wydaje mi się dosyć zabawne, ale bez przesady - nie konam
> ze śmiechu.... I nie zamierzam z Tobą dsykutować w nieskończoność, bo
> bym się zanudził na śmierć...

Pzrepraszam bardzo. Nie wychwalam ich produktów.
Opisuje jedynie że mozna kupic za około 500zł dośc dobrego klona ATI - HISA
oem (pakowanego pzrez Minta) , który może lekko oferuje słabszą jakosc
obrazu od Herculesa ale za to oferuje sporo niższą cenę ...

Nic innego nigdy nie kupiłem Minta. Poporstu w przypadku ATI nie miałem zbyt
dużego wyboru. Tam gdzie się sam zaopartuje miałem do wyboru albo Minta za
550zł albo .... Gigabyte za 1000zł ...
I to wszystko ...

Poprostu producentem mojej karty graficznej nie jest Mint tylko HIS :)

> nawzajem...

Firmy Mint nigdy nie lubiłem bo była dla mnie synonimem niskiej jakosci
produktów za dosc pzrecietną cenę. Taka masówka dla mało wymagajacych osób.
Pierwsza karta mnie rozczarowała i to bardzo. Jednak miałem do wyboru
a) spowrotem wrócić do geforce3
b) dopłacić 500zł do Gigabyte ATI 8500
c) zaryzykować

I zaryzykowałem i jestem zadowolony.

Pozatym kupując z możliowścią oddania nic przeciez dana osoba nie traci. Nio
chyba że swój czas. Może przeciez sprawdzić , obejzreć i jak się spodoba to
kupić a jak nie to oddać ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///