Re: MINT ATI RADEON 9000 pro

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 00:51:42 MET DST

sprocket wrote:
> Długo jesteś na grupie ?

To zalezy od kiedy liczyc.

> Jeśli nie, to poszukaj w archiwum (wiosna 2002) wątku, a raczej serii
> wątków pt. KASZPIR kupuje Minta/HISa. To się dowiesz, czego "rżę".

Aha, jedna karta do d*** (zwlaszcz, ze to nie MiNt je produkuje) i juz
cala firma do bani? Jak dla mnie Abit to kicha totalna. Mozemy tak
dyskutowac w nieskonczonosc.

> BDW, innych określeń -poza stajennymi- nie znasz ?

Bo ja wiem? Skad te wnioski? Jakbym wstawil smajleja to by ci ulzylo?
Traktuj sobie tamtego posta jak chcesz. Intencje byly inne.

--
Raf
raist_at_poczta.fm