Re: Moc zasilacza

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 00:25:19 MET DST

Paweł Paroń wrote:

> Trzeba by mieć dostęp do jakiejś dużej statystyki, żeby powiedzieć,
> że ten zasilacz jest zdecydowanie lepszy, a tamten kiepski. To, że
> czyjemuś koledze się sfajczyło, to o niczym nie świadczy.

Zapraszam do archiwum usnetu na poczatek pl.comp.pecet potem
pl.rec.gry.komputerowe.sprzet i dalej co znajdziesz.

> To pewnie jest w dopuszczalnym zakresie, skoro wszystko działa. Bez
> przesady, blaszany pecet pod biurkiem to nie element promu
> kosmicznego, wystarczy, że działa w miarę niezawodnie. Ma być tani,
> bo z założenia jego żywot jest krótki.

Z takim podejscie to nie widze sensu dyskusji :/ Dla mnie stabilnosc to
praca bez problemow od wlaczenia komputera do jego wylaczenia, tego wymagam
od mojego komputera i to mam.

Problem z zasilaczami coraz bardziej sie uwidacznia bo wymagania pradowe
podzespolow sa coraz wieksze jak i coraz wiecej jest syfu na rynku.
Sprobuj odpalic najnowsze karty na zasilaczu ktory nie daje stabilnego
zasilania na lini 3.3V W przypadku zasilaczy "no-name" jest to loteria...

--
Krzysztof Szczepanek
No one is innocent...