Re: Segate vs IBM

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 21:25:49 MET DST

"Maciej "AbrahaM" Piotrowski"

> To niestety Cie zmartwie, nie dotyczy to tylko "wegierskich" dyskow
> z serii DTLA... Filipiny i Tajlandia padly w komputerach znajomych
> oraz moim wlasnym.

Co u ciebie, nie u wszystkich ;). Mam taki dysk, dziala do dzisiaj (ponad 2
lata) pracuje na okraglo praktycznie. Kupilem wtedy pare sztuk takich dyskow
do roznych kompow (ta sama seria) i nigdzie jeszcze nie padl. Zreszta nie
jestem odosobnionym przypadkiem, na grupie juz potwierdzali to :).

Pzdr.
hattab