Re: Nowy objaw zajęto?ci 202122 :-(

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 18:47:10 MET DST

>tepsa oferuje coś podobnego do Neo, ale z możliwością współdzielenia
łącza -
>zainteresuj się, może akurat ci się opłaci na spółkę z tym głodnym
>nowoczesności emerytem? :)

Kosztowało mnie to trochę czasu, ale w końcu wywiedziałem się oficjalnie w
Warszawie, że nawet Neostradę+ można legalnie dzielić, pomimo niejasnego
zapisu w regulaminie.
Wystarczy wystąpić o udzielenie indywidualnej zgody.
Takie wnioski są pozytywnie rozpatrywane - interesujące, jeśli ktoś chce
mieć wszystko w 100% formalnie załatwione np. walcząc ze spółdzielnią o
zgodę na sieć.

A nieoficjalnie, to nawet bez oficjalnej zgody telekomunikacja przymyka oko
na dzielenie Neo+ w amatorskich sieciach.

I po wtóre, skoro teoretycznie nie wolno dzielić Neo+, to klientom
biznesowym sprzedaje się łatwiej ADSL. :-)

>TPSA zostanie kupiona przez jakąś sensowną firmę i zmieni swą
>politykę marketingową

A w 2003 roku ADSL będą mogli zamówić klienci Będzina, Czeladzi, Dąbrowy
Górniczej, Jaworzna, Mysłowic, Siemianowic Śląskich, Zawiercia, Bytomia,
Radzionkowa, Chorzowa, Knurowa, Piekar Śląskich, Pyskowic, Rudy Śląskiej,
Świętochłowic, Tarnowskich Gór, Toszka i Zabrza.

Na koniec września w Katowicach i Sosnowcu w sprzedaży będzie ("będzie", bo
cytuję materiały z września) 5 952 portów.
W październiku pion sieci w Katowicach zaplanował następne 3 216 portów.

Póki nie było Francuzów, wyglądało na to, że TP S.A. prześpi bum internetowy
podobnie jak Microsoft.
Wielomiesięczne oczekiwanie na SDI, jakieś nieudane próby z własnym
portalem...

Żabojady w zarządzie doszli jednak do wniosku, że liczba abonentów nie
będzie już znacząco rosła (a nawet spadła ostatnio), zasobnych klientów
odbierają operatorzy komórkowi, a tu jeszcze czas na liberalizację rynku
połączeń międzynarodowych...
Wiceprezes Bertrand Le Guern zapędził ludzi do roboty i ADSL stał się jednym
z priorytetów telekomunikacji.

--
Janusz - Vahanara