Re: Nowy objaw zajęto?ci 202122 :-(

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik.usun_at_polbox.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 12:48:30 MET DST

"Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote in message

> O tą cenę mi chodzi. Nie mam zamiaru brać Neo samemu.
> Na połowę ceny SDI miałbym jednego chętnego w moim emeryckim bloku.

tepsa oferuje coś podobnego do Neo, ale z możliwością współdzielenia łącza -
zainteresuj się, może akurat ci się opłaci na spółkę z tym głodnym
nowoczesności emerytem? :) BTW, istnieje nadzieja, że jak France Telekom
wreszcie zostanie zmuszone do podziału i do redukcji długu przez wyprzedaż
aktywów, to TPSA zostanie kupiona przez jakąś sensowną firmę i zmieni swą
politykę marketingową.
T.