Autor: Lechu (lechn_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 09:13:39 MET DST
A czy jest serwis seagata w Polsce? Mam dysk 20GB i właśnie wczoraj mi się
sypnął i nie wiem co z nim zrobić. Dysk ma 3 lata.
Pozdrawiam
L
Użytkownik Albercik <leno_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aoj15l$he1$1_at_news.tpi.pl...
> > > Chwileczkę... jak to możliwe, że dysk 30GB jest już po gwarancji???
> > > Przecież takie duże dyski nie są jeszcze na rynku od trzech lat...
> > > Dyski twarde miały rutynowo trzyletnią gwarancję - sprawdź to sobie
> > > lepiej, bo szkoda to przegapić.
> > >
> > Chlopie , NIE zyjesz w "realnym polskim" swiecie :o)).
> > Tu wszyscy ( a przynajmniej wieksza wiekszosc wiekszosci sprzedawcow)
> kombinuja (w negatywnym znaczeniu rzecz jasna) jak moga. To
> > raz.
> > A dwa - nie od dzisiaj sie mowi ze wspanialy kraj nad Wisla jest jednym
z
> wiekszych odbiorcow sprzetu - delikatnie mowiac - z
> > odrzutu.
> >G
>
> Kolega powinien sprawdzić u producenta. Przynajmniej seagate przyjmuje
> sprzet w ciągu 3 lat od daty produkcji - mi ostatnio spadł moj 16Gb
> (gwarancja do konca tego roku u producenta), wysłałem i wymienili mi na
> 20Gb. Fakt - nie jest to dysk nowy tylko z części serwisowych ale działa -
> gwarancja na niego jest 3 miesiące lub do konca gwarancji tego
uszkodzonego
> (zalezy co trwa dluzej).
> Tak jak pisalem - warto sprawdzic u producenta, moze sie uda jeszcze.
>
> Pozdrawiam
> Albercik
>
>
>
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:43:20 MET DST