Re: Pogwarancyjna naprawa HDD - ?

Autor: Albercik (leno_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 09:28:37 MET DST

> A czy jest serwis seagata w Polsce? Mam dysk 20GB i właśnie wczoraj mi się
> sypnął i nie wiem co z nim zrobić. Dysk ma 3 lata.
> Pozdrawiam

W Polsce raczej nie ma. Wejdz na strone:
http://www.seagate.com/support/service/warranty_validation.html

Wpisz w polach numer seryjny i Model albo numer partii i powinieneś uzyskać
informacje czy jeszcze jest na gwarancji.
Jesli jest to mozesz uruchomic procedure reklamacyjna (wymiany) -
rejestrujesz sie, daja Ci numer RMA i adres na który masz wysłać. A w ciągu
2 tygodni odsyłają wymieniony.
Poczytaj sobie wszystkie wrunki itp.

Pozdrawiam
Albercik