Re: Pogwarancyjna naprawa HDD - ?

Autor: Albercik (leno_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 08:30:23 MET DST

> Chlopie , NIE zyjesz w "realnym polskim" swiecie :o)).
> Tu wszyscy ( a przynajmniej wieksza wiekszosc wiekszosci sprzedawcow)
kombinuja (w negatywnym znaczeniu rzecz jasna) jak moga. To
> raz.
> A dwa - nie od dzisiaj sie mowi ze wspanialy kraj nad Wisla jest jednym z
wiekszych odbiorcow sprzetu - delikatnie mowiac - z
> odrzutu.

Kolega powinien sprawdzić u producenta. Przynajmniej seagate przyjmuje
sprzet w ciągu 3 lat od daty produkcji - mi ostatnio spadł moj 16Gb
(gwarancja do konca tego roku u producenta), wysłałem i wymienili mi na
20Gb. Fakt - nie jest to dysk nowy tylko z części serwisowych ale działa -
gwarancja na niego jest 3 miesiące lub do konca gwarancji tego uszkodzonego
(zalezy co trwa dluzej).
Tak jak pisalem - warto sprawdzic u producenta, moze sie uda jeszcze.

Pozdrawiam
Albercik