Jak to najlepiej zrobic ?? drgi HDD(przenoszenie danych)

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 13:30:54 MET DST

Witam

Mam nowego kompa i chcialbym zgrac sobie wszystkie pliki ze starego dysku ..
W nowym kompe mam dysk 60gb podlaczony na primary jako master oraz cd-r na
secondary tez jako master.. W kompie mam 4 gniazda IDE, 2 sa juz zajete
przez w/w sprzet. Gdzie mam podlaczyc stary dysk 4gb tak zeby komp nie
probowal z niego botowac systemu ??? do trzeciego czy czwartego IDE sec czy
primary ? master czy slave ?? Płyta głowna gigabyte 7vrxp.

Dzieki za podp.
Pozdrawiam
Piotrek