Re: Temperatura pracy Athlona XP 2000+ a Windows XP

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 10:48:21 MET DST

Użytkownik Miedzio <miedzio_at_pertus.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aofkrj$9ke$1_at_news2.tpi.pl...
> Witam
>
> Ostatnio (czyli od poczatku:) ten zestaw posiadam stosunkowo krotko) mam w
> moim Windowsie XP niczym nie sugerowane resety. Podejrzewam,
> ze sprawa dotyczy temperatury pracy procesora. Otoz w dodatkowym
> oprogramowaniu dostarczonym z plyta glowna (Gigabyte GA-7VAXP-w biosie
> standartowo ustawione jest, ze komputer zostanie wylaczony gdy procesor
> przekroczy 110 stopni -dioda termiczna) monitorujacym prace systemu w
> zakladce temperatura procesora, podana jest dopuszczalna
> wartosc maksymalna: 80stopni (srednio moj procek wedlug tego
> [...]

wiesz w tym programiku powinno byc opisane co sie dzieje po przekroszeniu
tej temp !!!!
generalnie te 76'C to troche doozo (chyba masz słąby wentylator albo nie
posmarowany)

w programiku spróbuj podniesc do np. 85 i zobacz wtedy (i jeszcze w BIOS'ie
mozesz miec tez ustawienie na reset po przekroczeniu danej temp)