Re: Temperatura pracy Athlona XP 2000+ a Windows XP

Autor: Miedzio (miedzio_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 16:12:48 MET DST

Raffa wrote:

> Użytkownik Miedzio <miedzio_at_pertus.com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:aofkrj$9ke$1_at_news2.tpi.pl...

> wiesz w tym programiku powinno byc opisane co sie dzieje po
> przekroszeniu tej temp !!!!

Dobrze powiedziane, powinno byc, ale nie ma:(

> generalnie te 76'C to troche doozo (chyba masz słąby wentylator albo
> nie posmarowany)

Rzeczywiscie nie smarowalem go niczym dodatkowo (jedynie na radiatorze byla
juz odpowiednia substancja - myslalem ze to wystarczy).

> w programiku spróbuj podniesc do np. 85 i zobacz wtedy (i jeszcze w
> BIOS'ie mozesz miec tez ustawienie na reset po przekroczeniu danej
> temp)

W Biosie mam ustawione dopiero po przekroczeniu 110 stopni, w tym programiku
nie moge wogole znalezc mozliwosci jakiej kolwiek zmiany wartosci. Zrobie to
co powinienem zrobicz szybciej - odinstaluje go i zobacze co sie bedzie
dzialo.

--
Pozdrawiam
Miedzio