Re: atc7400 i audio?

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 19:41:00 MET DST

ttt wrote:

>Witam,
>Od paru dni probuje zainstalowac sterownik do dzwieku w tej nieszczesnej
>plycie. ATC7400 jest na I810 ze zintegrowanym dzwiekiem AC 97". Nie mam
>oryginalnego krazka CD do plyty glownej. Probuje cos sciagnac z sieci
>(Intel, SoundMax...), ale za cholera nic nie pasuje. Komunikat: powyzszy
>sterownik nie byl napisany ......
>Co z tym fantem mozna zrobic??? Moze macie jakies drajwery pod ta plyte pod
>98SE?
>
>pozdrawiam
>Tomek

Nie znalazłem w sieci danych o producencie kodeka, musisz więc sam
sprawdzić jaki kodek wlutowany jest w płytę -w ATX znajdziesz go poniżej
 gniazd portów szeregowych i LPT na wysokości złącza AGP - mały
kwadratowy lub nieco większy prostokątny układ scalony, w AT (ATC7400
jest tego formatu) może być w innym miejscu. Na mojej płycie (Abit ST6
RAID na i815EP) jest to ALC200 firmy Avance Logic (obecnie wykupionej
przez Realteka ). Może to być również kodek C-Media CMI xxxx. Jeśli nie
będziesz miał pewności który to scalak, spisz oznaczenia i przyślij je,
coś z nich wybiorę.