Re: atc7400 i audio?

Autor: TomekG (Tomekgert_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 15:26:28 MET DST

Użytkownik "Zbigniew Kiszkiel" <zkiszkiel_at_mail.bsk.vectranet.pl> napisał w
wiadomości news:3DAB01AC.2000608_at_mail.bsk.vectranet.pl...
> ttt wrote:
> Nie znalazłem w sieci danych o producencie kodeka, musisz więc sam
> sprawdzić jaki kodek wlutowany jest w płytę -w ATX znajdziesz go poniżej
> gniazd portów szeregowych i LPT na wysokości złącza AGP - mały
> kwadratowy lub nieco większy prostokątny układ scalony, w AT (ATC7400
> jest tego formatu) może być w innym miejscu. Na mojej płycie (Abit ST6
> RAID na i815EP) jest to ALC200 firmy Avance Logic (obecnie wykupionej
> przez Realteka ). Może to być również kodek C-Media CMI xxxx. Jeśli nie
> [...]

Dzieki za odpowiedz. Przez przypadek spotkalem komputer z taka plyta gl.
Okazalo sie, ze audio chodzi na sterowniku Intel 82801AA. Zainstalowale i
dziala.... A tyle sie nameczylem, zeby zainstalowac drivery do chipsetu
I810....

pozdrawiam
Tomek