Re: Co zamiast ECS K7VZA???

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 19:25:09 MET DST

> _____________________________________
>
> cos szybko sie zdecydowales
> K7VZA nie ma juz hoo hoo a moze i dluzyyyj

:)

> JEsli masz SDRAM to w sumie zostaje tylko K7S5A
> Sa tylko tam 2 sloty na SDRAM ( i dwa na DDRAM)

Za malo.

> Z 3 slotami ? mmmm _ciezko bedzie cos znalesc (ale po co CI 1,5 GB

Do pracy :) nie do zabawy :0

> RAMu?) Poszukaj jeszcze na jakis wyprzedazach_czasami mozesz znalesc
> Chaintecha na chipsecie KT133A
> A moze uzywana ?

Chyba tak zrobie - poszperam na rynku wtornym.

> Albo opchnij SDRAM i rusz z DDRam (zawsze to bardziej przyszlosciowy
> zakup)

Niestety - 1.5GB RAMu w DDRach jest drozsze o jakies 600-700zl.
Przewiduje roznice w wydajnosci max 10% - nie oplaca sie.

Kluczowe znaczenie dla mnie ma ilosc RAMu - w tej chwili mam 512MB
i system sie dlawi dosc szybko.

Zajmuje sie skanowaniem www.skanowanie.com.pl ;)
Plik wejsciowy (TIF 48bit) ma do 700MB, wyjsciowy polowe.
Przydaloby sie zeby system dal rady cachowac zapis tych plikow.

Chyyyyyba, ze poczekam jeszcze ze dwa miesiace - moze DDRy spadna?
Kuszaca byla by plyta na 3GB RAMu, ale kosci 1GB to ja na oczy nie
widzialem.

-
skanowanie dobre i tanie www.skanowanie.com.pl
-