Re: TFT - czy juz ??

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 17:35:04 MET DST

In article <6a6a.0000074c.3daac88c_at_newsgate.onet.pl>, obraxan_at_poczta.onet.pl
wrote:

> polecam LCD,
> dla mnie zdrowie jest najwazniejsze, dobrego wzroku nigdzie nie kupisz,

Poszukaj w archiwum, parę dni temu napisałem, dlaczego po tygodniu odniosłem
do sklepu monitor LCD. Ze względu na oczy, jeszcze mnie bolą po tym
eksperymencie. Monitor miał dziki kontrast i zabójczo przejaskrawione
kolory. Potem obejrzałem jeszcze kilka różnych LCD, wszystkie oprócz
jakiegoś superdrogiego Eizo i starego Philipsa miały ten wściekły kontrast,
nawet skręcone do minimum. Philips miał za to straszną morę i bardzo
nierówne podświetlenie.

To były monitory 15". Obejrzę jeszcze jakieś 17", może coś z tych starszych
się wybierze. Też szukam jakiegoś dobrego monitora ze względu na oczy, a
warunkiem zakupu jest możliwość przetestowania przez kilka dni w domu i
zwrotu, jeśli uznam, że mi nie pasuje. Zna ktoś taki sklep, gdzie tak można?

Paweł