Re: ECS K7VZA - co moge z niej wydusic?

Autor: Robert Szczygiel (RobTM_at_fake.addr.ess)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 17:21:00 MET DST

Pawel Nowak wrote:

> Dzieki - XP1800+ styknal by mi idealnie!
> Ale "reinstalacji win98"?! To mnie, prawde mowiac lekko przeraza...

He, mnie też się to nie podobało - dlatego dalej siedzę na D750, a z
XP1800+ tylko eksperymentowałem. Nie wiem, czy w Twoim przypadku będzie
to konieczne - u mnie po paru minutach system zamierał na sztywno.

Ale miałem starszy 2GB dysk i na nim zainstalowałem windę od zera - i
wszystko chodziło. Tzn. 3DMark2001 SE przeleciał bez problemów, podobnie
TMPGEnc (kodowanie avi->vcd), więcej nie puszczałem.

RobTM:)

--
** - Why a bike cannot stand up by itself?
** - Because it is two-tyred!