Re: TFT - czy juz ??

Autor: mn (mn_at_box43.pl)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 08:23:48 MET DST

ja w domu mam LCD 15" 1550V NEC - pracuje na nim zona - oraz 19" Samsung
959NF (na kineskopie Diamondtron Mitsubishi) - stoi przy moim komputerze.
Uważam, że ten LCD jest bardzo okay, ma prawie idealne podświetlenie, dobry
kontrast i rewelwcyjną ostrość - nie męczy w ogóle wzroku (no może trochę po
całym dniu pracy). Problem w LCD jest tego typu, że bardzo dużo kosztują.
Kupiłem dla siebie ten 19" CRT, tylko dla tego, że za rozsądną cenę mam 18
cali obrazu i rozdzielczości 1600x1200 w 85Hz lub 1280x1024 w 100Hz (praca z
grafiką) i jak na CRT naprawdę dobry obraz. Osobiście uważam, że LCD mają
lepszy obraz (idealny? - może nie, ale na prawdę bardzo dobry) niż każdy CRT
(Trinitron, Diamondtron - bo tylko one się liczą, a cała reszta to chała).
Polecam LCD, ale nie dla osób, które choć trochę chcą się zajmować grafiką
2D.
pozdrawiam
mn