Re: Co sadzicie o notebookach HP'ka ... ???

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 16:35:33 MET DST

On Sun, 13 Oct 2002 23:42:26 +0200, "sprocket" <sprocket_at_sys.pl>
wrote:

>Wlasnie: nie wie... :)
>W robocie mam 3 takie, a prywatnie Toshibe Satellite 1900. Ekran jest
>jasny, równo podswietlony.
>Widziales jedna sztuke i juz wydales wyrok ? ;)
>pozdro...

Jak widze 1 sztuke ktora jest dziadowska to wydaje wyrok bo kolejna
moze byc taka sama. Jak widze wiele sztuk dobrych to kupuje i jezeli
tez jest dobra to wydaje wyrok: "dobra" a jak jest kicha to wiem ze to
moja wina bo nie idzie sie do sklepu w piatek 13-go ;o)

A tak na marginesie to w M1 staly rzedy Toshib potem rzedy Compaquf
i jezeli chodzi o wyswietlacz to zdecydowanie na korzysc Compaqa,
zwlaszcza jak Toshiba ma srebrna pokrywke to juz przez to sie znacznie
zmniejsza komfort pracy, czarny naokolo ekranu jednak duzo daje -
subiektywnie zwieksza sie kontrast.

Pozdrawiam

oVo