Re: Co sadzicie o notebookach HP'ka ... ???

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 16:55:05 MET DST

Użytkownik "oVo" ...
> Jak widze 1 sztuke ktora jest dziadowska to wydaje wyrok bo kolejna
> moze byc taka sama. Jak widze wiele sztuk dobrych to kupuje i jezeli
> tez jest dobra to wydaje wyrok: "dobra" a jak jest kicha to wiem ze
> moja wina bo nie idzie sie do sklepu w piatek 13-go ;o)

Mimo podeszłego wieku zdarza Ci się pisać z sensem....;) Przez moje
ręce przeszło/jest ok 15 Toshib :)

> A tak na marginesie to w M1 staly rzedy Toshib potem rzedy Compaquf
> i jezeli chodzi o wyswietlacz to zdecydowanie na korzysc Compaqa,
> zwlaszcza jak Toshiba ma srebrna pokrywke to juz przez to sie
znacznie
> zmniejsza komfort pracy, czarny naokolo ekranu jednak duzo daje -
> subiektywnie zwieksza sie kontrast.

Zależy co kto lubi...Najbardziej dają po oczach wyświetlacze F-S, jak
dla mnie są zdecydowanie zbyt ostre...Toshiby obraz mają "akurat", a
poza tym mają regulację intensywności, co pozwala np. oszczędzać
baterie...Być może w sklepie miały ustawioną na "minimum". No i mają
czarne obwódki ekranu ;))

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl