Karta graficzna

Autor: kulwis (kulwicki_at_poczta.fm)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 16:48:19 MET DST

Zamierzam kupic nowa karte graficzna. Zawsze mialem orginalne produkty ATI
(built by ATI). Niestety sa one juz praktycznie niedostepne na polskim
rynku. Jezeli chodzi o gry to praktycznie nie gram, chociaz nie ukrywam, iz
od czasu do czasu pogralbym sobie w jakis symulator.

Karta ma byc niedroga powiedzmy do 500 zl.

Glownie zalezy mi na bardzo dobrej jakosci wyswietlanego obrazu co w
polaczeniu z moim monitorem da mi pozadany efekt.
Oto co znalzalem:
- ATI Xpert 2000PRO 32MB Hard-DVD OEM AGP TV cena: 209 zł (built by ATI)
- ATI Radeon 32MB DDR OEM AGP cena: 332 zł (built by ATI) - wada brak TV-out
- ATI Radeon 32MB DDR BOX AGP cena: 358 zł (built by ATI) - wada brak TV-out
- ATI Rage Fury Pro 32MB AGP OEM cena: 272 zł (built by ATI)
- Hercules 3D Prophet 7500 64MB Dual + tv-out
426zl
- Hercules 3D Prophet FDX 8500LE 64MB DualDiasply
566zl