celek 800 vs 1,4

Autor: Tomek (seal__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 02:25:48 MET DST

Jak duza roznice odczuje jak sie przesiade z celka 800( 8* 100 128 kb cache
i instrukcje SSE) na celek 1,4 gh taulatin (chyba ok 350-400 zl jezeli sie
nie myle)
jakiego przyrostu mocy moge sie spodziewac ???(np mam grafe asusa gf4 440 mx
i zamiast 4000 ma 3200 w 3d marku 2001)

Jaki ma mnoznik ten celek 1,4 wiem ze 256 cache(tyle co PIII) te instrukcje
jak w PIII , czyli czym on sie roznie od PIII taulatin (wiadomo wydajnoscia
ale dlaczego???)

marzenie to PIII 1,2 gh taulatin ale raczej poza mozliwosciami finansowymi
slyszalem ze ok 1000 zl ale czy to prawda to nie wiem bo w cennikach go nie
ma ,
Jezeli ktos zna cene niech da znac

i czy on pojdzie na mojej plycie glownej: asus tusl2-c (w instrukcji jest
napisane ze obsluzy PIII 1,2 gh Taulain