Re: Poszukuje elektroniki do HDD IBM 20 GB

Autor: ben (smok_at_videotron.ca)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 02:14:38 MET DST

Prosze odwiedzic te strone firmy IBM na ktorej sa do sciagniecia programy
http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm
Pewnie koledze chodzi o program Drive Fitness Test (version 3.10 .to on jest
tutaj
http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm#DFT
Zalaczam wyrazy spolczucia. Ja mam Twardziela z fitmy IBM. Chodzil przez rok
wspaniale ale zaczyna mi sie sypac. Wczoraj przeproadzilem mu partycje nowa
I sformatowalem dysk. Scan Dysk nie dawal sobie rady .zrobilem to Partition
magic 7.Narazie chodzi. Ale pewnie jak go obciaze troche znowu sie
sypnie.,Trezba bedzie wywalic kase na nowy
Pozdrowienia od Zbyszka z Montrealu