Re: celek 800 vs 1,4

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 17:58:41 MET DST

Tomek wrote:

> Jak duza roznice odczuje jak sie przesiade z celka 800( 8* 100 128 kb cache
> i instrukcje SSE) na celek 1,4 gh taulatin (chyba ok 350-400 zl jezeli sie
> nie myle)

roznica jest spora, mialem oba i wyraznie bylo "czuc" przy czystych obliczenaich
(photoshop ;-)

> Jaki ma mnoznik ten celek 1,4 wiem ze 256 cache(tyle co PIII) te instrukcje
> jak w PIII , czyli czym on sie roznie od PIII taulatin (wiadomo wydajnoscia
> ale dlaczego???)

mnoznik ma 14x, pracuje na 100MHz a plny PIII o ile wiem na 133MHz

> marzenie to PIII 1,2 gh taulatin ale raczej poza mozliwosciami finansowymi
> slyszalem ze ok 1000 zl ale czy to prawda to nie wiem bo w cennikach go nie
> ma ,
> Jezeli ktos zna cene niech da znac

wydaje mi sie ze nie warto tyle przeplacac za pelny PIII - tym bardziej ze
celerona mozna jeszcze duzo (podobno) podkrecic

> i czy on pojdzie na mojej plycie glownej: asus tusl2-c (w instrukcji jest
> napisane ze obsluzy PIII 1,2 gh Taulain

powinien pojsc, sprawdz na stronach asusa czy jest nowy bios