Re: markowe pamieci w Krakowie - gdzie

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 00:52:59 MET DST

Użytkownik "Rob Laliński" <lali_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witajcie,
Czesc

> Jak w temacie - czyli gdzie w Krakowie (ew. Katowicach) jest jakis
> rozsadny wybor markowych pamieci ze "sredniej polki" typu Kingston czy
> Samsung, tak aby mozna wejsc i kupic "od reki".
Dekanex. Z tym ze czy "od reki" to bym glowy nie dal, ale chyba tak

> No i oczywiscie w
> rozsadnych cenach zeby jeszcze byly.
Z tego co mi wiadomo tak

> No i zeby nie sprzedawal ich
> burak ubrany w polara rzucajac na lade kosci bez opakowania.
Co do rzucania sie nie wypowiadam, co do kompetencji... lepiej
wiedziec po co sie przychodzi na zakupy a nie liczyc na konsultacje
ze strony sprzedawcy.

> Z gory dzieki za odpowiedz.
Prosze bardzo.

> Rob.
PS. Ja tam nie kupowalem, ale przetrenowal to na wlasnej osobie
znajomy...

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and