Re: Jaki procek najlepszy do notebooka ... ??

Autor: Shade_ (lesio_at_wr.onet.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 16:56:31 MET DST

> zgrywanie z kamery i montaż video na notebooku za 7000zł ... hm... nie
> bardzo to widzę, bo musiałbyś mieć sporo pamięci RAM i dysku. Zresztą
> sam wiesz najlepiej jak Ci się biurkowy komputer sprawuje i co ma w
> środku. Generalnie komputery przenośne nie zastąpią biurkowych - nie
> mają wygodnej klawiatury, dużego monitora, łatwych możliwości rozbudowy

> Nie wiem jak sprawują się notebooki HP; to jest zdecydowanie inna
> technologia niż drukarki :) Może się wreszcie wypowie w tym wątku ktoś
> kto je zna ... jak nie to rozpocznij nowy wątek :)

> [...]

No wlasnie, gwarancja na 3 lata to dla mnie podstawa, bez tej mozliwosci nie
kupie notebooka. Tez mi sie wydaje, ze ten model co mi proponujesz bedzie
najlepszy dla mnie. Prawdopodobnie w poniedzialek (jutro) przejde sie do
KAREN'a bo we wrocku maja swoj oddzial i sie dowiem, moze jest mozliwosc
przedluzenia gwarancji,a jej nie ujeli w cenniku. Pojdziemy to zobaczymy ;)
. Z ta obrooobka obrazu to powinno wystarczyc,zawsze dysk mozna dokupic, a
20GB z systemem i programami wystarczy do zgrania i "obrobienia" 60
minutowego materialu (czyli sredni czas tasmy DV z jakich korzystam), ale
zaczne nowy watek i popytam o tego HP'ka.

Pozdrawiam
[shade_]