Re: Jaki procek najlepszy do notebooka ... ??

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sun 13 Oct 2002 - 16:31:20 MET DST

Shade_ wrote:

> Domowego blaszaka mam z PIII (1GHz) i nie chcialem kupowac P4 bo
> slyszalem, ze rewelacja nie jest. Glownie uzywam komputera do
> Internetu, montazu wideo (zgrywanie z kamery cyfrowej i pozniejszy
> montaz). Chce swoj komputer biurkowy zastapic notkiem, poniewaz
> naleze do osob "mobilnych".

zgrywanie z kamery i montaż video na notebooku za 7000zł ... hm... nie
bardzo to widzę, bo musiałbyś mieć sporo pamięci RAM i dysku. Zresztą
sam wiesz najlepiej jak Ci się biurkowy komputer sprawuje i co ma w
środku. Generalnie komputery przenośne nie zastąpią biurkowych - nie
mają wygodnej klawiatury, dużego monitora, łatwych możliwości rozbudowy

> Mam pewien sentyment do HP'ka (drukarki
> tylko HP i HP Jornada 720), wiec caly czas upieram sie przy HP XE3.

Nie wiem jak sprawują się notebooki HP; to jest zdecydowanie inna
technologia niż drukarki :) Może się wreszcie wypowie w tym wątku ktoś
kto je zna ... jak nie to rozpocznij nowy wątek :)

Co do tych które wymieniasz - mam wrażenie że to są różne wersje,
niestety nie rozróżnione jakimś symbolem. Stąd
http://www.karen.com.pl/KatList.asp?r=1&id=22 widać, że jest kilka
różnych HP OmniBook XE3 . A ponieważ są w ofercie różnych sklepów, to i
ceny różne. *Wydaje* się, że najlepsza oferta to ten
http://www.karen.com.pl/KatItem.asp?id=22&KatItemCId=175 (procesor,
pojemność dysku, przekątna ekranu) *ale* nie widzę możliwości
przedłużenia gwarancji do 3 lat dla niego - bardzo ważne dla notebooków,
bo metodami "domowymi" nie da się tego naprawiać, a naprawy
pogwarancyjne mogą być bardzo drogie (niestandardowe części!). Dlatego
proponuję raczej "skromniejsze" modele z test.notebooki.pl +
przedlużenie gwarancji + rozszerzenie pamięci.

B.