Re: Komputer do biura; czy aby nie przesadzam...

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 21:53:51 MET DST

Pomyśl, że firma solidna ale bidna moze chciec za rok dwa cos lepszego
Jak im kupisz płytę po procesor 266 to za rok co oni z tym zrobią???

Biednego nie stać na tanie buty
Kup im płyte Asus, procesor celleron gdzies powyzej 1GHz mozliwie najtańszy
i 256 MG Ram
Wbrew pozorom nie jest to wcale takie drogie.

Za jakis czas sami ocenia że jestes dobrym kolega
Andrzej

> Znajomy poprosił mnie o złożenie komputera do biura, z racji że firma
> dopiero się rozwija a komputer będzie wykorzystywany tylko do pisania
> tekstów i księgowości myślę o takiej konfiguracji:
> Procesor: AMD K6-2 266MHz
> RAM: 128MB SDR :-)
> Karta graficzna: coś w stylu Matrox G-200
> Płyta główna: na MVP3, zintegrowany dźwięk
> HDD: 10GB, jakiejś pewnej firmy (jakiej?)
> Czy aby nie przesadzam? Dziś 266MHz brzmi śmiesznie, no chyba że chodzi o
> taktowanie pamięci :-); ale czy potrzebny jest 1GHz do odpalenia Excel-a?

Wybacz ale nie mogę uwieżyc ze naprawde rozpatrujesz taka konfiguracje

Wiemy obaj ze różnica w cenie dysku 10GB czy 30GB to 80zł.
Nie gniewaj sie, ale odnioslem wrażenie ze wyrzuciłeś swój stary komputer na
śmietnik, ale
teraz znalazła sie okazja aby go odpicoweć i sprzedać.
(:

???