Komputer do biura; czy aby nie przesadzam...

Autor: Michał M. (mmichal_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 21:10:22 MET DST

Witam

Znajomy poprosił mnie o złożenie komputera do biura, z racji że firma
dopiero się rozwija a komputer będzie wykorzystywany tylko do pisania
tekstów i księgowości myślę o takiej konfiguracji:
Procesor: AMD K6-2 266MHz
RAM: 128MB SDR :-)
Karta graficzna: coś w stylu Matrox G-200
Płyta główna: na MVP3, zintegrowany dźwięk
HDD: 10GB, jakiejś pewnej firmy (jakiej?)
Czy aby nie przesadzam? Dziś 266MHz brzmi śmiesznie, no chyba że chodzi o
taktowanie pamięci :-); ale czy potrzebny jest 1GHz do odpalenia Excel-a?

Pozdrawiam