pamiec tymczasowa w Nero

Autor: barte walesa (rypki_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 21:49:30 MET DST

hej, czy ktoś wie gdzie w programie Nero przypisuje się miejsce na dysku na
pamięć tymaczasową. Próbuję wlasnie wypalić video CD i dostaje informacje,
że na dysku mam za malo miejsca, co jest nie prawda bo mam go o wiele za
dużo jednak rozrzucone po wielu partycjach, choc mam i taka, ktora zawiera
znacznie wiecej tego wolnego miejsca niz prosi Nero. Jak wiec kazac
korzystac Nero z tej pamieci? Dzieki za pomoc.
Siemasz