Re: maxtor 60gb, 'wyje'

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 21:25:30 MET DST

On Sat, 12 Oct 2002 14:07:35 +0200, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>Eee? Serio? ;)
>
>A co z Seagate 540 MB padającymi jak muchy? :) Connery 1.2 GB
>też były dość zawodne

Aaaaa... to jak ktos sie troche orientowal to wiadomo bylo ktore
dyski omijac. Pomimo raczkujacego Internetu bylo o dyskach z tych
serii dosc glosno :o))

>Jedynie Quantumy z tego były naprawdę niezawodne, choć też
>zdarzały się padnięte po paru miesiącach pracy.

To ja jestem szczesciarz... w Quantum bylem po prostu zakochany i nie
zaliczylem ani jednego bad sektora czy padu ani w domu ani w robocie.
A te BigFooty... po prostu przyjemnie sie na to patrzylo i bylo co
wziac do reki, nie taki lekki badziew jak dzisiaj.

Pozdrawiam

oVo