Ciag dalszy FRAZPC (czyli jak Vegita i Frazir traktują swoich wiernych klientów ...)

Autor: /// Kaszpir /// (USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 21:01:36 MET DST

Dziś wreszcie udało mi się wysłac odpowiedź na board Frazira ...

Pzreczytajcie prosze cały wątek ...

http://www.frazpc.pl/board_glebiej/13704/10/s

PS. Widze że zarówno Frazir jak i Vegita mają gdzieś wszystkim czytelników ,
potrafią obrażać wszystkich bez powodu i sami sieją zamęt ...

Obydwoje mnie obrazli i to najgorsze że jak ich nigdzie nie obraziłem.
Powiedziałem jedynie o zachowaniu Vegity wobec czytelników i zostałem przez
Bossa (Frazir) całkowice oczerniony ...

To zwykłe chamstwo !!!

Zastanawiam się czy nie wystosować do nich pozwu o z niesławienie ...
Chyba pogadam z moim kumplem ...
Może wtedy się ocnką i zroumią że nie można tak sobie ludzi oczerniać którzy
w żaden sposób ich nie oczernili ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///