Re: Voodoo2 SLI

Autor: Piotrek (pcela_at_tlen.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 20:51:28 MET DST

Użytkownik "kot~" <mruczek_at_mediclub.pl> napisał w wiadomości

> Jedna kartę podłącz do monitora drugą do karty graficznej

 A co z połączeniem między voodoo'sami. Jeżeli nie połącze ich z tyłu to
niema obrazu (no chyba, że podłącze tylko jedną kartę tj k.
graficzna-voodoo2-monitor bez podłączania drugiego voodoo'sa) Chodzi mi c
coś w stylu grafa-voodoo2-vooodoo2-monitor., i o właśiiwą kolejność tych
voodoo'sów
Piotrek
pcela_at_tlen.pl