Re: Ciag dalszy FRAZPC (czyli jak Vegita i Frazir traktują swoich wiernych klientów ...)

Autor: konrador (no_at_spam.plz)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 22:55:49 MET DST

On 12 paŸ 2002 "/// Kaszpir ///" <USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl> wrote:

> PS. Widze że zarówno Frazir jak i Vegita mają gdzieś wszystkim
> czytelników , potrafią obrażać wszystkich bez powodu i sami sieją
> zamęt ...
> Obydwoje mnie obrazli i to najgorsze że jak ich nigdzie nie obraziłem.
  ^^^^^^^^
ktora z nich to kobieta?^^
tak w ogole to wydaje mi sie sie, ze temat troche ntg mimo tego, ze ww.
panowie cos probuja ze sprzetem robic... proponuje eot.
ew. jako ostatni post mozesz mi przelozyc na polski to co frazir napisal na
swoim boardzie, bo ja tej paplaniny za cholere rozszyfrowac nie moge:/

--
konrador (at)hot.pl uin.8899390 http://con.owns.it/
things i've learned about war from videogames: