Re: maxtor 60gb, 'wyje'

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 13:56:58 MET DST

On 12 Oct 2002 10:00:37 GMT, Kosh <khn_at_no-spam.wp.pl> wrote:

>P.S.
>Jezeli dyski pracuja w serwerze to czy to jest takie wazne, ze generuja
>halas ???. Dla mnie nie ma najmniejszego zanczenia czy to 31 czy moze 34
>dB. :-)

Jak sie siedzi kolo tego serwera 8 godzin dziennie a w serwerze jest
porzadny i cichy zasilacz, stara grafa bez wentyla, cichy wentyl na
procku i 2 wyjace dyski ktore wczesniej _NIE_ wyly to _JEST_ roznica
:o((

Co innego jak glowice caly czas terkocza bo to uspokaja ze sprzet jest
OK a co innego jak cos jednostajnie wyje i to z HF

Pozdr

oVo