Re: Nowy objaw zajęto?ci 202122 :-(

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 07:04:53 MET DST

>Podobno jednak instalują (chociaż mało entuzjastycznie). Jeżeli usługa jest
>w cenniku i w twojej centrali mają już klientów, to musisz ich męczyć i
>nękać, aż pękną (...)
Po kolejnym, szczegółowym "dochodzeniu" ustaliłem, ze SDI jednak się
instaluje. :-)
Ale, tylko modemy, które ktoś zwolnił po przejściu na Neostradę.
I kolejka chętnych jest tak długa, że "porzućcie wszelkie nadzieje, wy,
którzy tu wchodzicie".

>Neo jest do dupy - zmienny IP, wywalanie połączenia, cena.
O tą cenę mi chodzi. Nie mam zamiaru brać Neo samemu.
Na połowę ceny SDI miałbym jednego chętnego w moim emeryckim bloku.

--
Janusz - Vahanara