Re: maxtor 60gb, 'wyje'

Autor: tomek jasinski (tomek_at_pm221.warszawa.sdi.tpnet.invalid)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 12:02:20 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia 12 Oct 2002 09:45:38 GMT, doszła do mnie
wiadomość od Kosh <khn_at_no-spam.wp.pl>, w której czytam:

>3. Wzrost ich glosnosci (poza mozliwymi niedociagnieciami montazowymi,
>niedpowiednim transportem, zuzyciem czy zwyklym bledem konstrukcyjnym)
>moze wywolywac zbyt wysoka temperatura oraz nieodpowiednie "obchodznie"
>sie z napedem-komputerem (uszkodzenia mechaniczne - "uderz w stol, a
>lozyska sie odezwa"). :-)

Dysk nie był przenoszony i nie grzał się więcej jak 50 stopni, a
jednak wyje ...(d540x), jest w zasadzie dyskiem backupowym, więc nie
jest zbyt mocno użytkowany.

Tak na marginesie, właśnie udało mi się uzyskać numer RMA dla dysku
40GB Maxtora przez RMA request form na www Maxtora, jeśli ktoś ma
praktyczne doświadczenia z wysyłką, niech się nimi podzieli (koszt
itp.).

--
#PZWMDK#Warszawa#0607506003#8356981#