Re: maxtor 60gb, 'wyje'

Autor: Krzysztof (zajkomi_at_yahoo.com)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 22:25:36 MET DST

Jak juz masz numer RMA, to sprawa zalatwiona.
Teraz tylko czekac i sprawdzac status sprawy. Maxtor wysyla dyski na swoj
koszt, a klient odsyla stary dysk na swoj koszt. Co jest najwazniejsze, to
przestrzegac dokladnie regulaminu wysyki, szczegulnie zapakowania. Maxtor
jest bardzo "wrazliwy" na tym punkcie. Trzeba naprawde postarac sie i
zapakowac jak instrukcja przewiduje.
http://www.maxtor.com/en/support/service/rma/shipping_emea.htm
Nie ma zartow.
K.