Re: Dziwny problem z nowym komputerem...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 05:30:17 MET DST

Użytkownik "Tomasz Sz." <tomek_sz_at_interia.pl> napisał w wiadomości news:3DA53502.6090508_at_interia.pl...

> A jak to sobie wyobrazasz ? :-)

Szczerze mówiąc nad praktyczną realizacją się nie zastanawiałem
pisząc tamte słowa, ale dla chcącego nic trudnego... Mam konto
w USA więc z PayPalem nie będzie problemu, więc jesli ktoś zrobi
zrzutkę w Polsce i zrobi przelew na moje konto to ja mogę to dać
autorowi od całej grupy chętnych... jak chcecie - tylko propozycja.
Ale uważam, że developing dobrych programów należy wspierać...