CAS 2 a 2.5

Autor: Offca (offca_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 02:58:05 MET DST

Witam grupowiczow...

Posiadam pamieci Elixir 256MB DDR 266MHz i probowalem ostatnio poprobowac
czy pojda one na CAS 2... i poszly :-)) Porobilem kilka testow syntetycznych
w Sandrze takze potestowalem w 3dmarku i kilku grach...

W zwiazku z tym mam pytanie jaka jest praktyczna roznica pomiedzy
ustawieniem (i na co ma to wplyw, np. na przepustowosc pamieci... itd) na 2
i na 2.5...

Poza tym moglibyscie mnie oswiecic czy owe Elixir'y to jakis szajs czy
"nawet ujda"...
Z gory thx :)

pozdroofka
Offca