Re: maxtor 60gb, 'wyje'

Autor: Jakub Ziobro (qbusss_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 00:28:34 MET DST

> qrde a mialem kupowac 80 :(( moze ktos wie czy podobne fanaberie nie
> wyprawiaja seagaty z serii U6?? i czy jego glosnosc i wydajnosc jest
> porownywalna??

Heh... a taka byla goraczka kilka miesiecy temu ze Maxtory to najlepsze
dyski we wszechswiecie i zadne inne nie zasluguja nawet na pogarde. Ciekawe
kto zasial taka skuteczna propagande... Ja naprzyklad mam dla odmiany dysk
ktory wg. obiegowej opinni nie powinien chodzic - IBM DTLA 307030... A mocno
uzywam go ponad dwa lata i zlego slowa o jego szybkosci lub halasliwosci nie
moge powiedziec. Podsumowujac: kazda myszka swoj ogonek chwali, kazdy
zachwala taki dysk jak ma. No i jeszcze jedno: jakosc zawsze ma swoja
cene...

--
pozdrawiam,
Jakub Ziobro