dma - problem

Autor: Diesel (konkolp.spamowi.stanowcze.nie_at_wp.pl.invalid)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 00:19:34 MET DST

Witam Grupowiczów!

Posiadam płytę k7vza ver.1 (686 B), dysk
fujitsu MPG 3204 AT E (ATA 100), kabelek 80 żyłowy, zainstalowany
system WinXP Pro, plus oczywiście via 4in1. No i do tego mam pewien
problem :(, otóż w ustawienich kontrolera IDE ATA/ATAPI, dla
podstawowego kanału IDE mam tryb Multi-Word DMA tryb 2. Dodam, że xp
instalowany nie pierwszy raz, swego czasu dysk pracował w trybie
multi-word dma 4, (a i tak powinien pracować jako dma 5), a od pewnego
czasu zauważyłem, że pracuje jako "dma 2". I nie ma w ustawieniach innej
opcji do wyboru, oprócz pio :) Gdzie może być przyczyna? Co z tym
zrobić? Dodam, że przy starcie komputera bios wykrywa dysk pracujący
jako ata 100(czyli prawidłowo).

--
Posdrufka Diesel