Re: Karta graficzna dobra do 2D

Autor: Rafał (bb22200_at_dea.net.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 14:50:45 MET DST

Artur Poplawski wrote:

> Rzeczywiście, biorę pod uwagę tylko nowe karty. A to z tej prostej
> przyczyny, że zostałem zmuszony do kupna nowej po 'padzie' mojego
> starego Matroxa G400. Żeby było jeszcze ciekawiej jest to już druga
> awaria - wcześniej automagicznie wykasował się bios, na szczęście
> kartę dało się doporowadzić do użytku.
> Trochę więc zraziłem się do tej firmy i tym bardziej obawiałbym
> się kupna używanej karty. Domyślam się, że wielu z was jest
> w stanie powiedzieć, że używa Matroksów od lat i nie mieli
> żadnych problemów. No cóż, może trafiłem na felerny egzemplarz,
> [...]

co my tu mamy

1. domyślasz się że wielu z nas jest w stanie powiedzieć,
    że używa Matroxów od lat i nie mieli żadnych problemów

i to jest prawda :-)

2. padł Ci juz drugi Matrox

czy nie pora się zastanowić nad przyczyną ?
nie przyszło Ci do głowy że powodem takiego stanu rzeczy
może być nie sama karta (w tym przypadku Matrox)
a coś zupełnie innego ?
no nie wiem, tak tylko "gdybam"

R.